Néha rosszul sül el....

Néha rosszul sülnek el dolgok. Ez a mai futás is rosszul sült el. Iszonyú sokat dühöngtem rajta, de mint tudjuk ez nem változtat a lényegen: szar volt és kész, a dühöm meg csak engem emészt. Nem a futás volt rossz, hanem a verseny szervezése és az azt lebonyolítók hozzáállása. Ami még bosszantóbb, ha lehet. Futás közben nagyon jól érzetem magam. Langy tavaszi szellő fújdogált, nem értem ezt az időjárást, de szeretem! :)

Szóval a lényeg: ezentúl megnézem, hogy milyen versenyre megyek futni, ha pénzt fizetek érte! Mindenki tegye ezt! Legyünk rohadt kapitalisták, és ha egyszer valamiért fizetünk, akkor azért várjuk el minőséget! Minőséget a boltban, az orvosnál, az önkormányzatnál, az okmányirodában, az iskolában! Ha valaki nem a megfelelő hangnemet üti meg velünk szemben, akkor reklamáljunk! Mert megérdemeljük! Én is megérdemlem!

viber_image_2019-10-23_15-42-30.jpg